სტრატეგია
- ბაზრის წილის განვითარების საფუძველზე, მომხმარებლისთვის ახალი და მრავალფეროვანი პროდუქტების შეთავაზება;
- მომწოდებლებთან და მომხმარებლებთან გრძელვადიანი და ორმხრივად სასარგებლო ურთიერთობების ჩამოყალიბება და შენარჩუნება;
- კომპანიის ხელმძღვანელობა უზრუნველყოფს პროფესიონალი გუნდის ჩამოყალიბებასა, შენარჩუნებასა და განვითარებას;
- მენეჯმენტი უზრუნველყოფს პროდუქტისა და შეთავაზებული მომსახურებების საფუძველზე, კომპანიის პოზიციონირებას ბრენდის ცნობადობისა და სანდოობის გაზრდას.